Specificații Uleiuri
Produs | Descriere | Performanțe | |
---|---|---|---|
Repsol Elite Inyeccion 15W40 | Un lubrifiant mineral de inalta calitate, pentru motoare pe benzina si diesel, cu perfomante exceptionale, atat in mediu urban, cat si la drum lung. Calitatea sa este sustinuta de acreditari internationale si de producatorii principali de vehicule. | Specificatii: API Sl/CF ACEA A3/B3 VW 501.01/505.00 MB 229.1 | |
Repsol Elite Neo 10W30 | Lubrifiant semi-sintetic realizat cu formula 3E Technology, conceput pentru a asigura cea mai bună protecție pentru motor, fără a face compromisuri în privinţa înaltei eficiențe. Ulei pentru vehicule pe benzină și diesel, mici, care nu au sisteme de post-tratare pentru gazele de eșapament (DPF). Recomandat de majoritatea producătorilor asiatici de vehicule. | Specificatii: API SN/CF | |
Repsol Premium GTI/TDI 10W40 | Lubrifiant ce combina componentele minerale si sintetice de inalta calitate si pachete de aditivi avansati, fiind un produs special creat pentru motoarele diesel si pe benzina. Componentele sintetice ofera stabilitate inalta, chimica si impotriva oxidarii termice, asigurand perfomante excelente si interval extins intre schimburi. | Specificatii: API SL/CF; ACEA A3/B3, A3/B4 | |
Repsol Elite Injection 10W40 | Lubrifiant ce combina componentele minerale si sintetice de inalta calitate si pachete de aditivi avansati, fiind un produs special creat pentru motoarele diesel si pe benzina. Componentele sintetice ofera stabilitate inalta, chimica si impotriva oxidarii termice, asigurand perfomante excelente si interval extins intre schimburi. | Specificatii: API SL/CF; ACEA A3/B3, A3/B4 VW 501.01/505.00 MB 229.1 | |
Repsol Elite Multiválvulas 10W40 | Un lubrifiant FULL SINTETIC pentru motoarele pe benzina cu sau fara convertoare catalitice, ca si pentru motoare diesel. Este destinat in special pentru protectia motoarelor multi-valve. Prezenta componentelor sintetice duce la inalta stabilitate termica si la performante crescute, ceea ce permite extinderea intervalului intre schimburile de ulei. | Specificatii: API SL/CF ACEA A3/B3, A3/B4 VW 502.00/505.00 MB 229.1; RN0700 | |
Repsol Elite 50501 TDI 5W40 | Un lubrifiant sintetic de inalta calitate, dezvoltat pentru motoarele diesel cu injecţie directa si pompe de injectie la mare presiune. | Specificatii: VW 502.00/505.00/505.01 ACEA C3, A3/B3, A3/B4 Mid SAPS; EURO 4; DPF | |
Repsol Elite Evolution Fuel Economy 5W30 | Ulei sintetic, obtinut printr-o tehnologie speciala de rafinare, special conceput pentru vehicule echipate cu sisteme postcombustie de reducere a noxelor. Formula sa faciliteaza reducerea consumului de combustibil. | Specificatii: API SM/CF ACEA A5/B5 ACEA C2 | |
Repsol Elite Evolution 5W40 | Ulei de motor premium cu o formula sintetica cu continut redus de sulf si fosfor (Mid SAPS) ce il recomanda cu precadere motoarelor de pe autovehiculele echipate cu sisteme postcombustie de reducere a noxelor. Dezvoltat sa indeplineasca normele severe de omologare pentru Mercedes si BMW, asigura performante inalte cu respectarea normelor ecologice. | Specificatii: API SM/CF ACEA C3, A3/B3, A3/B4 MB 229.31 BMW LL-04 VW 502.00/505.00/505.01 PORSCHE A40 | |
Repsol Elite Cosmos 0W40 | Un lubrifiant sintetic care a fost creat special pentru a satisface performantele cerute de motoarele unei game diverse de vehicule (inclusiv producatori cunoscuti precum Mercedes-Benz, Porsche, Audi). Gradul de vascozitate si componentele sale de ultima generatie protejeaza motorul de cele mai extreme conditii de mediu si de operare. Este esential pentru ultimele generatii de vehicule si pentru performante optime. | Specificatii: VW502.00/505.00/503.01 MB229.3 BMW LL-98 PORSCHE A40 | |
Repsol Elite Evolution Power 4 5W30 | Ulei de motor sintetic corespunzator normei Acea C4, recomandat cu precadere pentru autovehiculele cu filtru de particule DPF si/sau cu sisteme de tratare a gazelor de esapament. Respecta norma Renault RN0720 pentru vehicule cu motoare diesel. Asigura un interval de schimb prelungit respectand indicatiile producatorului. | Specificatii: ACEA C4; RENAULT RN0720 | |
Repsol Elite Cosmos Fuel Economy 5W30 | Ulei de motor premium, complet sintetic conceput pentru motoare de ultima generatie atat pe benzina cat si diesel. Compozitia sa confera proprietati deosebite care asigura un consum redus de combustibil. Este special formulat pentru motoarele Ford. Indeplineste ultima norma Ford WSS-M2C913C | Specificatii; API SL / CF; ACEA A5/B5; FORD WSS-M2C913-C; ILSAC GF-2 | |
Repsol Elite Evolution Long Life 5W30 | Ulei de motor sintetic conceput pentru motoare de ultimă generație EURO 5 cu filtru de particule ( DPF) sau catalizatori de oxidare. Compoziția sa conferă proprietăți deosebite care asigură un consum redus de combustibil. Este special formulat pentru motoarele diesel sau benzină echipate cu sisteme postcombustie de tratare a noxelor. | Specificatii: API SM / CF; ACEA A3/B4, C3; BMW LL-04; MB229.51; VW 502.00/ 505.00/ 505.01; Depaseste normele GM-LL-A-025 si GM-LL-B-025 | |
Repsol Carrera 10W60 | Lubrifiant super sintetic, destinat motoarelor unde se cer performanțe superioare. Foarte bună rezistență la oxidare, un control superior al depunerilor și un indice de vâscozitate ridicat fac din acest ulei soluția optimă pentru performanță sportivă și protecție în condiții extreme. | Specificatii: API SM | |
Repsol Elite Competicion 5W40 | Un lubrifiant complet sintetic, care este destinat utilizării în motoare de înaltă performanță, fie ele diesel sau dotate cu convertori catalitici. A fost dezvoltat pentru a depăși și cele mai înalte standarde de calitate. Reduce consumul de combustibil. Este perfect pentru pornirile la rece. | Specificatii: API SM/CF; ACEA A3/B3, A3/B4 VW 502.00/505.00 OPEL GM -LL B025 MB 229.3; BMW LL-01; PORSCHE A40; RN0700; RN0710 | |
Repsol Carrera 5W50 | Lubrifiant super sintetic, destinat motoarelor unde se cere performanțe superioare. Foarte bună rezistență la oxidare, un control superior al depunerilor și un indice de vâscozitate ridicat fac din acest ulei soluția optimă pentru performanță sportivă și protecție în condiții extreme. | Specificatii: API SM | |
Repsol Elite Long Life 50700-50400 5W30 | Un ulei sintetic creat pentru a face față cererilor celor mai moderne motoare pe benzină sau diesel ale grupului VW-Audi-Seat-Skoda. Face față cererilor specifice noului VW 50700/50400 pentru toate motoarele grupului VW AG pentru care se stabileste un interval mai mare între schimburile de ulei. Acest lubrifiant, datorită conținutului scăzut de reziduri solide, asigură funcționarea corectă a noii tehnologii pentru reducere a emisiilor, cum este filtrul de particule diesel (DPF), contribuind astfel într-o mai mare masură la protejarea mediului decât lubrifianții obișnuiți. | Specificații: VW 507.00/504.00 ACEA C3 MB 229.51 PORSCHE C30 DPF |
Produs | Descriere | Performanțe | |
---|---|---|---|
Repsol Moto Brake & Parts Contact Cleaner | Spary potrivit pentru partile sisetmului de franare, placute de frana, tamburi si discuri, cilindri de frana sau poate fi utilizat ca degresant universal, pentru discul de ambreiaj, placi de presiune, comutatoare sau contactori. | ||
Repsol Moto Silicone | Spray pe baza de silicon,folosit pentru a curata rapid si a reda stralucirea naturala a partilor de plastic si piele naturala sau sintetica. Ajuta la pastrarea partilor de cauciuc intr-o forma cat mai buna. Protejeaza impotriva degradarii provocate de soare | ||
Repsol Moto Degreaser & Engine | Degresant si curatitor pentru motor, amortizoare sau lant. Datorita actiunii intense si rapide de penetrare indeparteaza cu usurinta depunerile de pamant, ulei si praf. Produs inflamabil. | ||
Repsol Moto Cleaner & Polish | Spray folosit pentru curatarea partilor de metal, vopsite sau nu, a carenelor de plastic de urme de murdatie, ulei sau insecte. Se foloseste si pentru lustruirea acestor parti chiar si a pieselor cromate. Nu necesita apa. | ||
Repsol Moto DOT 4 Brake Fluid | Lichid de frana sintetic, destinat sistemelor hidraulice de franare care lucreaza in conditii extreme si echipeaza motocicletele de strada sau de concurs. Recomandat acolo unde se cere nivelul de calitate DOT 4 su DOT 3. Eficienta maxima si protectia deosebita pentru pompa de frana. | ||
Repsol Moto Coolant & Antifreeza 50% CP-1 | Lichid de racire recomandat pentru orice sistem de racire moto, chiar si pentru cele care au parti de aluminiu. Previne aparitia defectelor cauzate de supraincalzire sau de temperaturi extrem de coborate (-25 C). Contine aditivi de ultima generatie care inhiba coroziunea si previne formarea depunerilor. | ||
Repsol Moto Chain | Spray cu aerosoli cu vaselina cu aderenta ridicata, ideal pentru lanturi de motocicleta si transmisii deschise care ruleaza la temperaturi ridicate si mediu cu praf. Ofera o ungere buna a lantului de transmisie, mentinand anvelopa curata. Contine TEFLON. | ||
Repsol Moto Fork Oil 10W | Ulei hidraulic creat special pentru amortizoarele motocicletelor cat si pentru furcile motocicletelor. Excelenta comportare la factorii de uzura. Recomandat atat pentru mersul pe strada cat si pentru activitati sportive. | Specificatii: DIN 51524 Part 2 | |
Repsol Moto Fork Oil 5W | Ulei hidraulic creat special pentru amortizoarele motocicletelor cat si pentru furcile motocicletelor. Excelenta comportare la factorii de uzura. Recomandat atat pentru mersul pe strada cat si pentru activitati sportive. | Specificatii: DIN 51524 Part 2 | |
Repsol Moto Transmisiones 10W40 | Ulei creat special pentru cutiile de viteza de motocicleta. Formula avansata ofera rezistenta inalta la uzura garantand in acelasi timp functionarea ireprosabila a ambreiajului umed in conditii de utilizare maxima. | Specificatii: JASO T-903:2006 MA2 (Cod M034RYL007) |
Produs | Descriere | Performanțe | |
---|---|---|---|
Repsol Matic ATF | Un lubrifiant recomandat pentru autovehiculele cu transmisie automata si cutiile de servo-directie, desi poate fi folosit si in aplicatii industriale ca sistemele hidraulice sofisticate, cutiile de viteza cu timpi redusi de schimbare a vitezelor, etc. | Specificatii: DEXRON II D MB 236.6; 339 V-1/ 339-Z1 VOITH H55.6335; MERCON ZF TE ML-03D/04D/11A/14A/17C; ALLSON C-4 | |
Repsol Matic III ATF | Matic III este un lubrifiant pentru transmisiile automate tip ATF, special proiectat sa depaseasca standardul specificatiilor lui GM Dexron III, inclusiv I si II, pentru ca este compatibil cu acestea si poate fi folosit pentru completare sau schimb total. De asemenea, este conform cerintelor Ford Mercon si Mercedes. | Specificatii: DEXRON III H; MB 236.9 ZF TE ML – 03D/04D/14B/16L/17C; MERCON V VOITH H55.6336; MAN 339 V-2/ 339 Z-2 ALLISON C-4; TES 295, TES 389 CAT TO-2 | |
Repsol Matic CVT | Un ulei de transmisie automata long life, pentru ultimele modele de transmisii CVT, recomandat in principal pentru vehiculele din Asia. Creste confortul si reduce vibratiile. Rezistent la oxidare, cu performante excelente la temperaturi scazute. Testat in cutii pana la 120.000 Km rulati | Specificatii: JASO M315 1A Toyota CVTF TC/CVTF FE Nissan NS-1/NS-2 Honda HMMF/HCF2 Mitsubishi SP-III/CVTF-J1 Subaru ECVT/iCVT Daihatsu Ammix CVT Suzuki CVTF/NS-2CVT Green 1 Hyundai SP-III Chrysler Jeep NS-2 Mini Cooper EZL799 VW G 052 516 | |
Repsol Matic DCT | Un ulei sintetic pentru transmisii automate cu dublu ambreiaj DCT (Dual Clutch Transmission) sau DSG (Direct Shift Gearbox) care asigura schimbarea treptelor de viteza mai lin si mai rapid si reduce consumul de combustibil. Acest ulei a fost proiectat pentru transmisiile autoturismelor Volkswagen, Ford, Mercedes-Benz si nu numai. | Specificatii: MB 236.21, VW TL 052 182 / TL 052 529, FORD WSS-M2C-936-A, PSA 9734.S2, MITSUBISHI SSTF-I, PORSCHE 999.917.080.00, VOLVO 1161838 1161839, BMW 83 22 2 148 578 / 83 22 2 148 579 / 83 22 0 440 214 / 83 22 2 147 477 | |
Repsol Transmisión TO-4 SAE 30W | Un ulei formulat dupa specificatiile Caterpillar TO-4 si Allison C-4. Poate fi utilizat in servo-transmisii, ambreiaje si frane, precum si in diferentiale si circuite hidraulice. Previne alunecarea transmisiei, prelungeste durata de utilizare a placii ambreiajului, corecteaza scartaitul franelor, ofera o putere mai mare si un start mai bun al masinii si este compatibil cu elementele de imbinare. | API GL-3 API CF/CF-2 CAT TO-4 ALLISON C-4 KOMATSU MICRO-CLUTCH | |
Repsol Transmisión TO-4 SAE 50W | Un ulei formulat dupa specificatiile Caterpillar TO-4 si Allison C-4. Poate fi utilizat in servo-transmisii, ambreiaje si frane, precum si in diferentiale si circuite hidraulice. Previne alunecarea transmisiei, prelungeste durata de utilizare a placii ambreiajului, corecteaza scartaitul franelor, ofera o putere mai mare si un start mai bun al masinii si este compatibil cu elementele de imbinare. | Specificatii: API GL-3 API CF/CF-2 CAT TO-4 ALLISON C-4 KOMATSU MICRO-CLUTCH | |
Repsol Transmisión TO-4 SAE 10W | Un ulei formulat dupa specificatiile Caterpillar TO-4 si Allison C-4. Poate fi utilizat in servo-transmisii, ambreiaje si frane, precum si in diferentiale si circuite hidraulice. Previne alunecarea transmisiei, prelungeste durata de utilizare a placii ambreiajului, corecteaza scartaitul franelor, ofera o putere mai mare si un start mai bun al masinii si este compatibil cu elementele de imbinare. | Specificatii: API GL-3 API CF/CF-2 CAT TO-4 ALLISON C-4 KOMATSU MICRO-CLUTCH | |
Repsol Cartago Multigrado E.P. 80W90 | Un ulei recomandat pentru folosire in diferentialele vehiculelor sau in unitatiile de transmisie elicoidale sau hiperbolice, cutii de viteze manuale si sisteme de virare ce necesita un ulei API GL-5. Este capabil sa reziste la presiuni si temperaturi mari fiind un ulei E.P. (Extreme Pressure). | Specificatii: API GL-5; MB 235.0; ZF TE ML-05A/07A/08/16B/16C/17B/19B/21A MAN 342 M1; ML L-2105-D/ RENAULT Axles/ DAF API GL-5/ VW 727/ Voith Turbo 132.00374400 (formerly 3.325-339) | |
Repsol Cartago Multigrado E.P. 85W140 | Un ulei recomandat pentru folosire in diferentialele vehiculelor sau in unitatiile de transmisie elicoidale sau hiperbolice, cutii de viteze manuale si sisteme de virare ce necesita un ulei API GL-5. Este capabil sa reziste la presiuni si temperaturi mari fiind un ulei E.P. (Extreme Pressure). | Specificatii: API GL-5; ZF TE ML – 05A/07A/08/16C/16D/21A ML L-2105 D/ DAF API GL-5; VOLVO 97310 | |
Repsol Cartago Cajas EP 75W90 | Un lubrifiant pentru stabilitate la temperaturi inalte pentru cutiile de viteze manuale si sisteme de virare ce necesita un ulei de tip API GL-4. Faciliteaza sofatul la temperaturi scazute si ofera protectie excelenta la temperaturi ridicate. | Specificatii: API GL-4; ZF TE ML-08/17A ML L-2105/ DAF Transmissions/ IVECO Transmissions | |
Repsol Cartago Autoblocante E.P. 80W90 | Un ulei multigrad de tip E.P. pentru toate tipurile de diferentiale, in special cele autoblocante si, de asemenea, pentru vehiculele 4 x 4 all-terrain ce necesita performanta utilizand L.S.D. (Limited Slip Differentials). Este capabil sa reziste la efort crescut de temperatura si presiune, uzura si spuma. | Specificatii: API GL-5 ML L-2105-D L.S.D. NISSAN SPEC. | |
Repsol Cartago Tracción Integral 75W90 | Un lubrifiant cu baza sintetica pentru transmisiile cu autoblocare sau diferentialelor cu sistem L.S.D. (Limited Slip Differential). Rezista la presiuni si incarcari extreme, socuri si conditii de alunecare. Ofera o mai lunga viata uleiului si reduce zgomotul diferentialelor. | Specificatii: API GL-5 L.S.D. ML-PRF-2105-E API MT-1; Mack GO-J | |
Repsol Cartago Cajas FE LD 75W80 | Un ulei sintetic pentru cutiile de viteze manuale. Acest ulei a fost gandit pentru a raspunde cerintelor marilor producatori de autovehicule pentu cutiile manuale produse de acestia. Acest produs este un ulei de mare performanta ce contribuie la scaderea consumului de combustibil si permite perioade mai mari de timp intre schimburile de ulei. | Specificatii: API GL-4 ZF TE ML-02D EATON EUROPE/ DAF/ IVECO/ RENAULT MAN 341 Z3/ 341 E3 VOLVO 97305 | |
Repsol Cartago FE LD 75W90 | Un ulei sintetic, proiectat in prinicpal pentru a lubrifia diferentialele, anumite cutii de viteze si unitati de transmisie. Ofera o performanta neegalata a puntilor si axelor spate ale vehiculelor grele, datorita capacitatii de sutinere a greutatilor mari si datorita fluiditatii exceptionale la temperaturi scazute. Contribuie la reducerea consumului de combustibil si permite perioade mai mari intre schimburile de ulei. | Specificatii: API GL-4/GL-5/MT-1; MB 235.8, ML PRF 2105 E/SAE J 2360/ ARVN MERITOR 076-NDAF API GL-5 & Transmissions/ IVECO Axles & Transmissions/ RENAULT Axles MAN 341 Z2/341 E3/342 M4; SCANIA STO 1:0 , ZF TE ML-02B/05B/07A/08/12B/16F/17B/19C/21B, MACK GO-J | |
Repsol Servodirecciones | Ulei sintetic pentru servodirectie potrivit ca si produs special pentru diversi producatori de autovehicule. Poate fi folosit la turisme, autocamioane si autobuze, pentru servomecanisme, directie asisata si sisteme de reglare a asistentei. | Specificatii: DEXTRON III; ZF TE-ML 14B/16L’ VOITH 6336 |
Produs | Descriere | Performanțe | |
---|---|---|---|
Repsol Mixfleet 20W50 | Un ulei multigrad mineral recomandat pentru motoare natural aspirate sau turbo. Functioneaza chiar si in conditiile cele mai dure. Calitatile excelente ale MIXFLEET il fac foarte versatil si potrivit pentru flotele de transport marfa si de persoane, masini de constructii si agricultura. | Specificatii: API CF-4/CF/SG; ACEA E2 MB 228.1; MAN 271 | |
Repsol Mixfleet 15W40 | Un ulei multigrad mineral recomandat pentru motoare natural aspirate sau turbo. Functioneaza chiar si in conditiile cele mai dure. Calitatile excelente ale MIXFLEET il fac foarte versatil si potrivit pentru flotele de transport marfa si de persoane, masini de constructii si agricultura. | Specificatii: API CF-4/CF/SG; ACEA E2 MB 228.1; MAN 271 | |
Repsol Diesel Super Turbo SHPD 15W40 | Cel mai performant lubrifiant SHPD – pentru toate felurile de motoare diesel, mai ales cele supra-alimentate. Corespunde cerintelor maxime ale producatorilor de propulsoare. Stabil in testul TBN, neutralizeaza acidul rezultat din combustia de sulf. Ofera o capacitate mare de curatare. | Specificatii: API CH4-CG4/CF4/SJ; ACEA E5 MB 228.3; MAN 3275-1, CUMMINS 20076 VOLVO VDS-2; MACK EO-L, MTU CAT 2 | |
Repsol Diesel Turbo THPD 15W40 | Lubrifiantul THPD este creat pentru a face fata cererilor cele mai complexe ale ultimei generatii de motoare diesel. Un ulei creat pentru reglementarile Euro 4 si Euro 3 referitoare la reducerea poluarii, urmand indicatiile producatorilor de motoare. | Specificatii: API CI-4/CH-4/SL; ACEA E7/E5 MB 228.3; MAN 3275-1 RENAULT RLD/RLD-2; VOLVO VDS-3 MACK EO-M PLUS, DEUTZ DQC II-10 CUMMINS 20076/077/078 ; CAT ECF-2 & ECF-1-a; DETROIT DIESEL DDC 93K215, GLOBAL DHD-1 | |
Repsol Diesel Turbo THPD 10W40 | Un lubrifiant cu o performanta ridicata destinat ultimei generatii de motoare diesel Euro 3 si Euro 4. Formula sa speciala asigura o durabilitate optima, care creste simtitor intervalele dintre schimburile de ulei si ofera curatarea optima a elementelor motorului. | Specificatii: API CJ-4/SL; ACEA E7; MAN 3275-1; MB 228.3; VOLVO VDS-3, CATERPILLAR ECF-2 MACK EO-N; RENAULT RLD-2/RLD CUMMINS CES 20076/20077, DEUTZ DQC III-10 MTU Type 2; DETROIT DIESEL DDC 93K215 | |
Repsol Diesel Turbo THPD 15W40 MID SAPS | Ulei semisintetic de inalta performata special conceput sa satisfaca cerintele motoarelor diesel care indeplinesc norma EURO 5. Continutul scazut de cenusa sulfat (MID SAPS) asigura functionarea corespunzatoare a sistemelor post combustie pentru reducerea noxelor. Asigura protectia la uzura si ofera siguranta in conditiile respecatarii intervalelor de schimb ulei prevazute de constructor. Se poate folosii cu biodiesel. | Specificatii: API CK-4/CJ-4/CI-4/CI-4 Plus/ SM; ACEA E7/E9; MB-Approval 228.31; CATERPILLAR ECF-3, ECF2, ECF-1-a; Renault RLD-4; MTU Type 2.1; VOLVO VDS-4.5; MACK EO.S-4.5; CUMMINS CES 20086; DETROIT DIESEL 93K222, JASO DH-2, DEUTZ DQC III-10 LA, MAN 3775 | |
Repsol Diesel Turbo UHPD 10W40 | Un lubrifiant super multigrad, de larga gama, creat pentru utilizarea in motoare diesel de capacitate mare in conditii de functionare dure si cu perioade indelungate intre schimburi. Reduce emisiile de gaze. | Specificatii: API CF; ACEA E4/E7; MB 228.5 MAN 3277; SCANIA LDF-3 RENAULT RXD/RLD-2; MACK EO-N MTU Type 3; VOLVO VDS-3 CUMMINS CES 20072 DAF Extended Drain | |
Repsol Diesel Turbo THPD 10W30 MID SAPS | Ulei semisintetic de inalta performata special conceput sa satisfaca cerintele motoarelor diesel care indeplinesc norma EURO 5. Continutul scazut de cenusa sulfat (MID SAPS) asigura functionarea corespunzatoare a sistemelor post combustie pentru reducerea noxelor. Asigura protectia la uzura si ofera siguranta in conditiile respecatarii intervalelor de schimb ulei prevazute de constructor. Se poate folosii cu biodiesel. | Specificatii: AP CK-4,CJ-4,CI-4; ACEA E9/E7; VOLVO VDS-4.5; RENAULT RLD-4; MB-Approval 228.31; MAN 3575; MACK EO-O.S-4.5; MTU Type 2.1; CUMMINS CES 20086; DETROIT DIESEL DFS 93K222, DEUTZ DQC-III-10 LA; JASO M 355 DH-2; CAT ECF-3 | |
Repsol Diesel Turbo UHPD 10W40 MID SAPS | Ulei sintetic de inalta performanta recomandat pentru cele mai moderne utilitare cu propulsoare diesel. Proiectat pentru motoare Euro 4 diesel, echipate cu sisteme de filtrare a gazelor de esapament si turbosuflanta. Asigura intervale mari de schimb, functie de recomandarile producatorului. Datorita continutului mic de substante solide (tehnologie MID SAPS), scade emisiile daunatoare filtrului de particule diesel si protejeaza catalizatorul in sistemele de tratare. | Specificatii: ACEA E6/E4/E7/E9; API CJ-4; MB 228.51/235.28, DETROIT DIESEL 93K218 MAN 3477/3575/3271-1 VOLVO VDS-4; SCANIA LOW ASH RENAULT RLD-3, RGD; MACK EO-O PREMIUM PLUS, CUMMINS CES 20081 DAF Extended Drain; MTU Type 3.1; CAT ECF-3; VOITH Retarder Oil Class B/ JASO DH-2 | |
Repsol Diesel Turbo UHPD Urban 10W40 | Ulei sintetic Heavy-Duty, de ultima generatie, recomandat in special pentru motoarele turbo diesel supra-alimentate, care asigura intervale de schimb foarte extinse. Produs destinat motoarele de generatie Euro5 si pentru anumite motoare Euro6, cu emisii reduse. | Specificatii: API CI-4 , ACEA E4/E7, VOLVO VDS-3, MAN 3277, MB 228.5, RENAULT VI RLD-2/ RXD, MACK EO-N, MTU Type 3, DEUTZ DQC IV-10 | |
Repsol Diesel Turbo VHPD 5W30 | Ulei sintetic Heavy-Duty ce asigura intervale largi de schimb, conform cu cerintele principalilor producatori de motoare. Reduce consumul de combustibil si permite ca intervalele de schimb sa fie extinse datorita bazei sale sintetice si a aditivilor de inalta calitate. Potrivit pentru camioane de mare tonaj si de inalta performanta ce opereaza in conditii severe. | Specificatii: ACEA E7/E5/E4 MB 228.5; MAN 3277 DAF Extended Drain; VOLVO VDS-3 SCANIA LDF; RENAULT RXD, RLD-2; MACK EO-N CUMMINS 20077/076/072/071; MTU Type 3; DEUTZ DOC IV-10 | |
Repsol Diesel Turbo VHPD MID SAPS 5W30 | Ulei sintetic Heavy-Duty ce asigura intervale largi de schimb, conform cu cerintele principalilor producatori de motoare. Reduce consumul de combustibil si permite ca intervalele de schimb sa fie extinse datorita bazei sale sintetice si a aditivilor de inalta calitate. Datorita continutului mic de substante solide (tehnologie MID SAPS), scade emisiile daunatoare filtrului de particule diesel si protejeaza catalizatorul in sistemele de tratare. | Specificatii: ACEA E6/E7/E9; API CJ-4/SN; MB 228.51/228.31; MAN 3477 / 3271-1; VOLVO VDS-4/VDS-3/CNG; RENAULT RXD, RLD-3,RLD-2/RGD; MACK EO-O Premium Plus/EO-N/EO-M Plus; CES 20081; Type 3.1; CAT ECF-3 & ECF-2 & ECF-1-a; JASO DH-2/ DEUTZ DQC IV-10LA |
Produs | Descriere | Performanțe | |
---|---|---|---|
Repsol Hydroflux HVLP 46 | Ulei recomandat utilizarii in circuite hidraulice performante care necesita protectie avansata la uzura. Proprietati foarte bune de rezistenta la sarcini ridicate. Realizat din uleiuri de baza atent prelucrate combinate cu un pachet de aditivi performanti. | Specificatii: DIN 51524 part 3 (HVLP) ISO 6743/4 (HV) | |
Repsol Hydroflux HLP 32 - 46 | Ulei hidraulic fabricat dupa o tehnologie moderna care foloseste uleiuri de baza intens prelucrate pentru a obtine fluide cu un indice de vascozitate mare si rezistenta sporita la oxidare. Recomandat pentru utilizarea in conditii deosebite de temperatura si protectie sporita la uzura. | Specificatii: DIN 51524 part 2 (HLP) ISO 6743/4 (HM) | |
Repsol Telex E ISO VG 46-68 | Ulei hidraulic fabricat dupa o tehnologie moderna care foloseste uleiuri de baza intens prelucrate pentru a obtine fluide cu un indice de vascozitate mare si rezistenta sporita la oxidare. Recomandat pentru utilizarea in conditii deosebite de temperatura si protectie sporita la uzura. | Specificatii: DIN-51524 Part 2 HLP, ISO 6743/4 HM, ISO 11158, AFNOR NF E 48-603 HL, HM, FILTERABILITY AFNOR (NF E 48-690 and 48-691) PARKER DENISON HF-O, HF- 1 and HF-2 AG IAS P-68 (ISO 32); P-69 (ISO-68); P-70 (ISO-46) Eaton Vickers I-286-S and M- 2950-S | |
Repsol Telex E ISO VG 32 | Ulei hidraulic fabricat dupa o tehnologie moderna care foloseste uleiuri de baza intens prelucrate pentru a obtine fluide cu un indice de vascozitate mare si rezistenta sporita la oxidare. Recomandat pentru utilizarea in conditii deosebite de temperatura si protectie sporita la uzura. | Specificatii: DIN-51524 Part.3 HLP Eaton Vicekrs I-286-S, M-2950-S Dension Hydraulics HF-O/HF-1/HF-2 AFNOR NF E 48-603 HV AFNOR NF E 48-690/48-691 Cincinnati Lamb P-68(ISO 32); P-69(ISO 68); P-70(ISO 46) ISO 6743/4 HV BOSCH REXROTH RE90 220 | |
Repsol Telex W | Ulei hidraulica de calitate premium ce contine o reteta speciala de aditivi ce ii permite sa aiba o rezistenta sporita la oxidare, proprietati foarte bune anti uzura si proprietati ridicate de detergenta si de dispersie. Poate fi denumit un ulei de tip HLPD. Acest ulei hidraulic poate fi incadrat in clasa de vascozitate SAE 10W20. Poate fi folosit atat ca ulei hidraulic cat si ca ulei de transmisie acolo unde aceasta vascozitate SAE este recomandata. | Specificatii: DIN-51524 – 2 HLP Allison C-4 Caterpilar TO-2 | |
Repsol Telex HVLP ISO VG 68 | Ulei recomandat utilizarii in circuite hidraulice performante care necesita protectie avansata la uzura. Proprietati foarte bune de rezistenta la sarcini ridicate. Realizat din uleiuri de baza atent prelucrate combinate cu un pachet de aditivi performanti. | Specificatii: DIN-51524 Part.3 HLP Dension Hydraulics HF-O/HF-1/HF-2 Cincinnati Milacron P-68(32); P-69(68); P-70(46) Eaton Vickers I-286-S, M-2950-S AFNOR NF E 48-603 HL, HM AFNOR NF E 48-690/48-691 ISO 6743/4 HV | |
Repsol Telex HVLP ISO VG 46 | Ulei recomandat utilizarii in circuite hidraulice performante care necesita protectie avansata la uzura. Proprietati foarte bune de rezistenta la sarcini ridicate. Realizat din uleiuri de baza atent prelucrate combinate cu un pachet de aditivi performanti. | Specificatii: DIN-51524 Part 3 HVLP. ISO 6743/4 HV ISO 11158 MAG IAS P-68 (ISO 32); P-69(ISO-68); P- 70(ISO-46) AFNOR NF E 48-603 HV. FILTRABILIDAD AFNOR (NF E 48-690 y 48-691) Eaton Vickers I-286-S y M-2950-S. | |
Repsol Telex HVLP ISO VG 32 | Ulei recomandat utilizarii in circuite hidraulice performante care necesita protectie avansata la uzura. Proprietati foarte bune de rezistenta la sarcini ridicate. Realizat din uleiuri de baza atent prelucrate combinate cu un pachet de aditivi performanti. | Specificatii: DIN-51524 Part.3 HLP, Dension Hydraulics, HF-O/HF-1/HF-2, Cincinnati Milacron, P-68(32); P-69(68); P-70(46), Eaton Vickers I-286-S, M-2950-S, AFNOR NF E 48-603 HL, HM, AFNOR NF E 48-690/48-691, ISO 6743/4 HV | |
Repsol Ceres S.T.O.U 15W40 | Lubrifiant universal multigrad pentru tractoare. Formula sa il face potrivit pentru toate subansamblele tractorului: motor (inclusiv turbo), transmisii, sisteme hidraulice, sisteme de control, frana si ambreiaj. Acest produs simplifica operatiunile de intretinere a tractorului, din moment ce reuneste toate tipurile de lubrifianti intr-unul singur. | Specificatii: API CE/SF; MB 227.1, John Deere J-27; API GL-4, Massey Ferguson M-1139, FORD M2C 159B/C, ZF TE ML-06/07, ALLISON C-4; CATERPILAR TO-2, | |
Repsol Ceres S.T.O.U 10W40 | Lubrifiant universal multigrad pentru tractoare. Formula sa il face potrivit pentru toate subansamblele tractorului: motor (inclusiv turbo), transmisii, sisteme hidraulice, sisteme de control, frana si ambreiaj. Acest produs simplifica operatiunile de intretinere a tractorului, din moment ce reuneste toate tipurile de lubrifianti intr-unul singur. | Specificatii: API CE/SF; MB 227.1, John Deere J-27; API GL-4, Massey Ferguson M-1139, FORD M2C 159B/C, ZF TE ML-06/07, ALLISON C-4; CATERPILAR TO-2, | |
Repsol Orion U.T.T.O | Un lubrifiant universal pentru tractoare, creat pentru utilizarea la cutia de viteze, grupe de diferentiale, sisteme hidraulice, frane (simple sau complexe) si sistem de pornire. Proprietati excelente antiuzura si anduranta, mai ales la viteze reduse si la conditii de cuplu inalt. A nu se folosi ca ulei de motor. | Specificatii: FORD M2C1 134D; API GL-4 SAE 80W; John Deere J-20C Massey Ferguson M1141-M1143 CATERPILAR TO-2 | |
Repsol Diesel Serie 3 SAE 50W | Un ulei cu capacitati de curatare inalte, recomandat pentru toate tipurile de motoare diesel (vehicule pentru serviciu public, tractoare, autobuze, camionete etc.). Garanteaza curatarea totala a componentelor motorului – mai ales inelele pistoanelor. Previne coroziunea, neutralizarea acizilor din combustia de sulf continut in combustibil. | Specificatii: API CF/SF ACEA E2 MB 228.1; MAN 270; MTU Type 1; CAT TO-2; ALLSON C-3 | |
Repsol Diesel Serie 3 SAE 40W | Un ulei cu capacitati de curatare inalte, recomandat pentru toate tipurile de motoare diesel (vehicule pentru serviciu public, tractoare, autobuze, camionete etc.). Garanteaza curatarea totala a componentelor motorului – mai ales inelele pistoanelor. Previne coroziunea, neutralizarea acizilor din combustia de sulf continut in combustibil. | Specificatii: API CF/SF ACEA E2 MB 228.1; MAN 270; MTU Type 1; CAT TO-2; ALLSON C-3 | |
Repsol Diesel Serie 3 SAE 30W | Un ulei cu capacitati de curatare inalte, recomandat pentru toate tipurile de motoare diesel (vehicule pentru serviciu public, tractoare, autobuze, camionete etc.). Garanteaza curatarea totala a componentelor motorului – mai ales inelele pistoanelor. Previne coroziunea, neutralizarea acizilor din combustia de sulf continut in combustibil. | Specificatii: API CF/SF ACEA E2 MB 228.1; MAN 270; MTU Type 1; CAT TO-2; ALLSON C-3 | |
Repsol Diesel Serie 3 SAE 10W | Un ulei cu capacitati de curatare inalte, recomandat pentru toate tipurile de motoare diesel (vehicule pentru serviciu public, tractoare, autobuze, camionete etc.). Garanteaza curatarea totala a componentelor motorului – mai ales inelele pistoanelor. Previne coroziunea, neutralizarea acizilor din combustia de sulf continut in combustibil. | Specificatii: API CF/SF ACEA E2 MB 228.1; MAN 270; MTU Type 1; CAT TO-2; ALLSON C-3 | |
Repsol Transmisión TO-4 SAE 30 | Un ulei formulat dupa specificatiile Caterpillar TO-4 si Allison C-4. Poate fi utilizat in servo-transmisii, ambreiaje si frane, precum si in diferentiale si circuite hidraulice. Previne alunecarea transmisiei, prelungeste durata de utilizare a placii ambreiajului, corecteaza scartaitul franelor, ofera o putere mai mare si un start mai bun al masinii si este compatibil cu elementele de imbinare. | Specificatii: API GL-3 API CF/CF-2 CAT TO-4 ALLISON C-4 KOMATSU MICRO-CLUTCH | |
Repsol Transmisión TO-4 SAE 50W | Un ulei formulat dupa specificatiile Caterpillar TO-4 si Allison C-4. Poate fi utilizat in servo-transmisii, ambreiaje si frane, precum si in diferentiale si circuite hidraulice. Previne alunecarea transmisiei, prelungeste durata de utilizare a placii ambreiajului, corecteaza scartaitul franelor, ofera o putere mai mare si un start mai bun al masinii si este compatibil cu elementele de imbinare. | Specificatii: API GL-3 API CF/CF-2 CAT TO-4 ALLISON C-4 KOMATSU MICRO-CLUTCH | |
Repsol Transmisión TO-4 SAE 10W | Un ulei formulat dupa specificatiile Caterpillar TO-4 si Allison C-4. Poate fi utilizat in servo-transmisii, ambreiaje si frane, precum si in diferentiale si circuite hidraulice. Previne alunecarea transmisiei, prelungeste durata de utilizare a placii ambreiajului, corecteaza scartaitul franelor, ofera o putere mai mare si un start mai bun al masinii si este compatibil cu elementele de imbinare. | Specificatii: API GL-3 API CF/CF-2 CAT TO-4 ALLISON C-4 KOMATSU MICRO-CLUTCH |
Produs | Descriere | Performanțe | |
---|---|---|---|
Repsol Anticongelante Puro | Lichid de racire pe baza de etilglicol cu o reteta speciala de aditivi anticoroziune si anti-spumare. Fara amine, nitrati si fosfati, este recomandat tuturor tipurilor de autovehicule in special celor care au in componenta motorului piese din aluminiu sau din aliaje de aluminiu. | Specificatii: UNE 26-361-88; VW TL774/C; ASTM D 3306-01 / D 4656; MAN 324 Type NF; BS 6580:1992; MB 325.0 | |
Repsol Anticongelante Organico Puro | Lichid de racire de ultima generatie. Formula sa organica asigura protectie maxima la coroziune tuturor componentelor motorului. Corespunde cerintelor severe impuse de cei mai importanti constructori de motoare. | Specificatii: UNE 26-361-88; ASTM D 3306-01 and D 4985; SAE J 1034, SAE J 814 and SAE J 1941;Meets the requirements of different car manufacturers: VW (VW 774-D/F) Group, Daimler Chrysler (MB 325.3), MAN 324 SNF. | |
Repsol Liquido Frenos DOT 5.1 | Lichid de frana de ultima generatie. Formula sa complexa asigura functionarea optima indiferent de regimul de lucru. | Specificatii: INTA UNE 26-409 Subclasa A; FMVSS 116 DOT 5.1 & DOT 4.0; SAE J-1703, J-1704; ISO 4925 | |
Repsol Liquido Frenos DOT 4 | Lichid de frana formulat special de Repsol pe baza de polietilglicol. Recomandat pentru orice sistem de franare, indiferent de regimul de lucru. | Specificatii: FMVSS 116 DOT 4.0; INTA 1571-13-D; UNE 26-109-88 SAE J-1703; ISO 4925 | |
Repsol Elimina Insectos PT-500 | Atomizor pentru curatarea rapida a urmelor de insecte de pe parbriz si caroserie. | ||
Repsol Grasa | Unsoare spray | ||
Repsol Repara Pinchazos | Spray pentru depanarea rapida in caz de pana | ||
Repsol Multiusos | Spray multifunctional, asigura degripare, ungere, indepartarea umiditatii, protectia la rugina. Poate sa fie folosit la toate subansamblele autoturismului. |
Produs | Descriere | Performanțe | |
---|---|---|---|
Repsol Moto Snow 2T | Lubrifiant sintetic destinat vehiculelor pentru zapada cu motoare 2T. Principalele caracteristici; pornirea usoara la rece si protectia impotiva uzurii sunt indeplinite fara probleme. Cea mai importanta caracteristica ce conduce la realizarea celor doua este formula speciala a uleiului care permite mixajul usor si rapid la temperaturi scazute. | Specificatii: API TC Temperatura minima -48C | |
Repsol Moto Snow 4T 0W30 | Specificatii: Temperatura minima -48C | ||
Repsol Nautico Diesel Board 4T 15W40 | Ulei multigrad pentru motoarele in patru timpi racite cu apa de ambarcatiuni. Potrivit atat pentru echipamentele inboard cat si pentru outboard. Asigura functionare optima indiferent de conditiile climaterice sau regimul de lucru. Respecta si depasesc cerintele impuse de constructorii consacrati de motoare pentru ambarcatiuni. | Specificatii: API CI-4/CH-4/SL ACEA E7/E5 MAN 3275; VOLVO VDS-3 CUMMINS 20076/20077/20078 | |
Repsol Nautico Outboard & Jet Ski 2T | Ulei pentru motoarele in doi timpi de ambarcatiuni. Formula sa speciala utilizeaza ulei de baza de cea mai buna calitate si aditivi din noua generatie cu continut redus de sulf si fosfor. | Specificatii: NMMA TC-W3 |
Produs | Descriere | Performanțe | |
---|---|---|---|
Repsol Grasa Hammer | O unsoare formulata din ulei de bază semi-sintetic și săpun litiu complex, conferindu-i o rezistență bună la temperaturi ridicate fara sa isi schimbe consistenta; include, de asemenea, adaosuri solide (cupru, bisulfură de molibden) și aditivi de extrema presiune oferind proprietăți antigripare remarcabile la temperaturi de lucru foarte ridicate. Se recomanda utilizarea pentru ungerea ciocanelor hidraulice ce lucreaza în condiții de sarcini grele, vibrații și temperaturi ridicate. Este de asemenea recomandata pentru ungerea bornelor bateriilor, a conductorilor electrici montati la exterior și a racordurilor – conexiunilor instalațiilor de distribuție a energiei electrice de înaltă tensiune. | Specificatii: NLGI 2,3 DIN 51825 KL-2G KL-3G | |
Repsol Grasa Calcica 2 | Vaselină produsă din ulei mineral înalt rafinat și îngroșată cu săpun de calciu cu anhidridă, asigurându-i excelente caracteristici hidrofobe. Are conținut scăzut de cenușă și o bună stabilitate și rezistență mecanică. Adecvată mecanismelor utilajelor ce se folosesc în exterior și/ sau în medii umede , precum autovehicule, mașini de lucrări publice, echipamente agricole etc. Se recomandă pentru ungerea șasiurilor și autoșasiurilor, pompelor industriale și ale vehiculelor, macarale și spălătorii de mașini. De asemenea, pentru lubrifierea rulmenților , bilelor și rolelor, pentru a căror ungere nu este necesară o vaselină specială. Poate fi utilizată la o gamă de variații de temperatură –20 și 100 ºC. | Specificatii: Calcica 2: DIN 51825 K 2G-20 | |
Repsol Grasa Calcica 3 | O vaselina formulata pe baza de ulei mineral rafinat superior, ingrosata cu sapun de calciu anhidric care ii confera calitati excelente de rezistenta la apa. Recomandata pentru mecanisme care lucreaza in exterior, in medii umede automobile, lucrari publice, agricultura, etc. Pentru ungerea sasiului, bratelor de macara, mecanismelor de spalare auto, etc. | Specificatii: NLGI 2,3 DIN 51825 KL-2G KL-3G | |
Repsol Grasa Litica MP 2 | Vaselina de inalta calitate, formulata cu ulei mineral rafinat superior si ingrosata cu sapun litiu complex. Contine aditivi anti-oxidanti, anti-corozivi, anti-uzura si pentru temperaturi extreme. Recomandata a fi folosita pentru mecanisme obisnuite, fara solicitari speciale, care functioneaza la temperaturi de pana la 110ºC in toate domeniile industriale, auto, sasie, axuri, cai ferate si utilaje pentru lucrari publice. | Specificatii: NLGI 2,3 DIN 51825 KL-2K; KL-3K. Ambalaj de 400 grame numai pt NLGI 2 | |
Repsol Grasa Litica EP 2 | Unsoare fabricata pe baza de sapun de lithium la care se adauga un pachet avansat de aditivi sintetici impotriva extremei presiuni (EP ) si anticorozivi. Gresare echipamentelor utilizate in transporturi, constructii si agricultura. Ungerea rulmentilor, articulatiilor si mecanismelor in miscare in conditii grele de lucru. Aderenta sporita la suprafetele protejate. Rezistenta foarte buna la spalare cu apa | Specificatii: NLGI 2 DIN 51825 KP2K – 20 | |
Repsol Litica Grasa Especial EP 2/3 | Vaselina de inalta calitate, formulata cu ulei mineral rafinat superior si ingrosata cu sapun litiu complex. Contine aditivi anti-ruginire, anti-corozivi, pentru aderenta si pentru temperaturi extreme (-20ºC – 180ºC). Recomandata pentru utilaje agricole, utilaje pentru lucrari publice, etc. pentru ungerea articulatiilor mobile, rulmentilor, etc. | Specificatii: NLGI 2/3 DIN 51825 KP-2K | |
Repsol Molibgras EP 2 | O vaselina pe baza de litiu pentru presiuni mari si uleiuri rafinate superior. Contine aditivi speciali pentru presiuni ridicate, care alaturi de bisulfatul de molibden, ofera proprietati deosebite anti-uzura si performante ridicate la temperaturi mari. Recomandat pentru mecanisme expuse alunecarii, avand sarcini foarte mari si perioade extinse de ungere, transmisii deschise, subansamblele rotilor, etc. | Specificatii: NLGI 2 DIN 51825 KP-2K | |
Repsol Grasa Litica Compleja Industria 2 | Vaselina pe baza de litiu si ulei de baza foarte bine prelucrat. Formula contine aditivi de extrema presiune, anti-oxidanti si anti-coroziune, precum si pentru aderenta sporita. Pentru intervale scurte de timp rezista la temperaturi maxime de 200ºC . | Specificatii: NLGI 2 DIN 51825 KL-2K | |
Repsol Grasa Litica Centralizados - 00 | O vaselina lichida, ingrosata cu sapun de litiu. Contine aditivi anti-oxidanti, anti-corozivi si pentru temperaturi extreme. Recomandata pentru ungerea centralizata a utiliajelor pentru lucrarile publice si a componentelor remorcilor: pivoti, osii, etc. | Specificatii: NLGI 00 DIN 51825 KEP-00K | |
Repsol Grasa Litica Compleja Automotion | Vaselina de inalta calitate, formulata cu ulei mineral rafinat superior si ingrosata cu sapun litiu complex. Contine aditivi anti-oxidanti, anti-corozivi, anti-uzura si pentru temperaturi extreme. Este special conceputa pentru lubrifierea axului rotilor camioanelor si autobuzelor. | Specificatii: NLGI 2/3 DIN 51825 KP-2P Catepillar MPLG |